Thursday, June 28, 2012

anak-2

assalamualaikum.



kids: ''ibu,ibu.. nak itu... (sambil tunjuk pada aiskrim)''
me: ''alahh. sayang demam,batuk. ayah tak bagi makan lahh. nanti dah sihat,ibu belikan banyak2,okay? :)''
kids : ''alahh.. taknak lah kawan ibu..(sambil merengek)''
me : ''sayang2..ibu sayang kat anak2 ibu. nanti kalau sakit lagi teruk,siapa nak ketawa2 dengan ibu? nnti ibu ketawa sorang-2 kan tak bestt :(''
kids : ''okayy. tapi janji nnti ibu beli banyak2 eh bila dah sihat?''
me: ''iya sayang..ibu janji. janji harus ditepati :)''
kids : ''muahhh. sayang ibu. :-* ''
me : sayang kamu juga :-* ''


aawwww~ kan bagus klau anak aku mcm ni :) comelnyaaaaa.
in future klau ada anak, aku nak diorang panggil aku ''ibu''.
comel nya nnti dioranggg. awwww~
then, aku nak diorang rapat dgn aku je, tak boleh geng dgn ayah diorang.
HAHAHA. kesian siapa jadi suami aku nnti. :D


#berangan nak anak comel XD


p/s: bakal anak2 ibu semua kena baik2 okayy. kena cukup solat. kena hormat ayah,hormat ibu ye sayang. ibu sayang semua anak2 ibu.
anak2 yg ibu bawak 9 bulan 10 hari dlm perut. jgn nakal2 ye sayang.
semoga ibu dapat tgk awak semua membesar dgn sempurna
semoga ibu dapat teman awk semua time ssh senang,time sdeh,kcewa & gembira :')
i love you,my future kids.


*next post nnti,aku buat utk future husband pulak ok. jyeahhh !

No comments:

Post a Comment