Sunday, January 15, 2012

PENGGUNAAN BAUCER

assalamualaikum.





kwan-2 semua dah dapat ke BAUCER BANTUAN PELAJARAN BAJET 2012 ?

by the way, fakulti aku dah dpat baucer tuh.
alhamdulillah~ RM200 setiap sorang.


sebagai langkah bijak, aku and the gang pon, cepat2 pegi POPULAR.
mule2, pkai rm50 je kat since kiteorg tak boleh beli selain drpd ''bahan ilmiah'' kat sini.


then,esoknya, kiteorg serbu PUSTAKA SAUJANA at kuantan parade pulak.
kat sni, sume bnde yg ade dlm kdai ni,boleh plih.
ape lagi,rambang mata lah semuanya. haha


TAPI !
korang akan rasa terseksa sbb korang kena beli barang cukup dgn harga baucer tuh.
tak boleh terlebih,tak boleh terkurang.
haha. pening kepala siakk nak cukupkan harga time tuhh ==''


okay, now jom tgk brang-2 yg aku beli ok :)




Brang borong drpd PUSTAKA SAUJANA - RM100




brang borong drpd POPULAR - RM50


okay, sekarang kita divide ikot kategori okay !



alat tulis . pen and bla,bla bla.




kamus yg mungkin berguna. since MUET band 3 je. hihi



novel,buku motivasi and buku cerita. boleh baca time bosan-2 kan :p



test pad and file . senang nak buat nota and simpan nota. pkai sistem ''do-and-keep'' :D




yg ni paling penting. buku keagamaan sikit. hihi. as my guidance to be a better girl. insyaAllah. Amin~



so, mcm tu lah caranya aku dan kawan-2 fakulti aku spent baucer tu.
bijak atau tidak ? terpulang pada yg menilainya.

No comments:

Post a Comment